Sunday 27 November 2011

Detaljhandel og engros Apparel, The Silver Lining ...

Det er en sølv fôr i denne tøffe økonomien. Det er ikke lett å se, men hvis du ser dypt nok, og med øynene vidåpne det er der.

Jeg liker ikke å se elendighet i andre mennesker, men .... business er business, la de sterkeste overlever.

Med alle de store nedleggelser, oppsigelser og permitteringer det siste året, det er en remake av detaljhandelen spillefeltet.

Hva betyr dette for deg? Vel hvis leser dette det er ingen tvil om at du har gjort det så langt. Har dine konkurrenter?

I hvem som er hvem av butikken nedleggelser er direkte konkurrenter gått så vel som indirekte konkurrenter. Det er mindre butikker kjemper for detaljhandelen dollaren.

Dette er flott for de som er stående. Det betyr ikke at du kan øke prisene, eller at salget vil plutselig øke.

Hva det betyr, er at du har en mer enn en sjanse til å fange omsetning som ikke var lett tilgjengelig før.

Landet var langt over markedsført. Som aksjemarkedet som veien over kjøpt, var det et behov for et oppgjør, en trekke tilbake eller til og med en krasj, til høyre skipet.

Forhandlere trenger å se på positive, som den store brannen i London i 1666 er det sølv fôr. Det var slutten av byllepest, og London rose med bredere gater, bedre og tryggere bygge koder, minus unsanitiary boliger som var en propellent av pesten.

På samme måte som den store brannen faktisk reddet liv, avvikling av mange butikker skal spare detaljhandel.

Mens detaljhandelen landskapet blir malt, vil dette kort sikt fiaskoen føre til et bedre forretningsklima for neste generasjon.

Forhandlere vil lære mye av dette, og vi vil stige, med denne kunnskapen til å bygge bedre og mer lønnsomme bedrifter.

Bare hvis vi begrave hodene våre og skylde på økonomien for våre problemer, vil vi mislykkes. Vi så tegn, men reagerte ikke, fikk vi selvtilfredse tenkte at vi kunne bygge butikk etter butikk, mishandle forbruker, og de vil fortsatt kjøpe.

Vi lærer at kundeservice er ikke bare et begrep, men er en viktig faktisk, og avgjørende for å lykkes.

Vi lærer at data er viktig, og er ikke bare for store kjeder og store boksen detaljister, og at data er nettopp data, og hvis det ikke brukes i riktig måten, eller brukes hele tatt, spiller det ingen verdi.

Vi skal lære at de ansatte trenger å bli verdsatt, og ansatte vil lære at de må verdien sine jobber. At jobber skal ikke tas for gitt, og at hvis du ser på en jobb som en jobb, og ikke som det er din bedrift vil det trolig være bare en jobb.

Vi lærer at kontrollere din engros klær inventar, og være åpen for nye ressurser er vitale til overlevelse.

At tradisjonelle betyr, enten det er innkjøp, ansatte, kundeservice, bør overlatt til alle tider, mer oppfinnsom om enn mindre tradisjonelle midler er nødvendig.

Det er mye å lære av denne endring av detaljhandel verden. Hvis vi holder hodene våre om oss, åpne øyne, og en god, gammel amerikansk arbeidsmoral, vil vi ikke overleve, men blomstre.

Happy Retailing!

No comments:

Post a Comment