Sunday 13 November 2011

iJango Web Portal avslørt på Las Vegas Launch

Som en som ble fascinert av denne muligheten, men hadde lite informasjon, bestemte jeg meg for å kvittere for den offisielle lanseringen i Vegas for å se hva alt oppstyret handler om. Som et faglig nettverk markedsfører Jeg har vært hamret av andre nettverkere til å bli deres iJango organisasjoner. Jeg liker alltid å gjøre mitt due diligence før han noe. Derfor jeg var der.

Hendelsen startet klokken 14:00 og jeg kom dit rundt 12:45, akkurat i tide til å få min armbånd for å komme i. Jeg så møtte mitt potensial upline og ble raskt introdusert for kreftene som skal iJango. Dette var veldig imponerende jeg må si. Det er veldig viktig å enten være koblet til toppen eller kjenner noen som er nære. Dette er hvordan du får ting gjort i nettverket markedsføring. Jeg aldri bare bli med og mulighet, blir jeg med folk i den muligheten. Alle som noensinne har blitt overlatt til seg selv vet hva jeg snakker om.

Etter møtet alle de store parykker vi gikk for å få på lang kø på Encore hotellet som var veldig overdådig og elegant. Alt var gjort første klasse jeg kan legge til. Som vi beveget seg mot dørene for å komme inn de stokket oss forbi en drikke linje, flere sandwich skuffer og noen gigantiske cookies. Ingen sa jeg skulle bli lei også! Dette var et uventet godbit. På dette punktet gikk jeg inn, spiste min sandwich og begynte å mingle.

Jeg umiddelbart la merke til at publikum var litt annerledes enn normen for en av disse lanseres. Jeg så veldig få dresser. Jeg så mange vanlige folk som virket ikke skremt av sine omgivelser, men glad og spent på hva som skulle komme på storskjermer. La meg bare si nå at de ikke ble skuffet.

Cameron Barrett Sharpe ble innført av Steve Smith (Excel) som visjonær etter iJango. Selv om litt fillete i kantene av alle konferansesamtaler, leverte Cameron varene. Han løp oss gjennom en komplett demonstrasjon av iJango webportal som distributører, også kalt styremedlemmer, ville være å gi bort uten ekstra kostnader for kundene. Jeg må si jeg var blåst bort. Jeg fikk den. Jeg ser nå hvorfor alt oppstyret. Det er en vinn vinn avtale. Kunden får er noe veldig nyttig for gratis og styret få en del av alle pengene som genereres av Google AdSense, adwords klikkene, itunes nedlastinger, etc. De selv dro av en merkede iJango e-postkonto drevet av Google.

Hele konseptet er basert på en hub side. En spot der vi kan, for å sitere George Carlin, legge alle våre ting. Våre ting å være en miniatyr sized Facebook-gateway, en Twitter-gateway, en Flickr-gateway, en Youtube-gateway, Gmail, AOL, iTunes, Rhapsody, ESPN og listen fortsetter og fortsetter. Det er bare kult. Uansett hvor du ser adsense, som Cameron legger det-ChaChing! Det er også over 1000 store kjøpmenn som har shopping portaler bygget i. Hvis noen går det og gjør et kjøp, du gjettet det - ChaChing!

Så her er den tøff nok av det. Som distributør eller styremedlem har du muligheten til å gi bort denne portalen, eller mer korrekt, verktøylinje. Som verktøylinjen blir lastet ned av dine venner og kunder fra hjemmesiden din. The iJango verktøylinjen er kodet til deg så alle som laster ned den og besøk noen av de inntektsskapende nettstedene setter pengene i lommen. Din upline også aksjer i inntekter generert av dine kunder. Dette er bare Stupid Simple i mine bøker. Cameron sa at de ønsket iJango å være den enkleste network marketing selskapet å tjene penger i, EVER! Virker så.

De annonserte også planer for en iJango nettleser. En iJango sosiale nettverk som så for meg å være veldig lik Facebook. Da var siste gang Facebook sendt deg en sjekk? Hvordan bout Google? Ok kanskje Google hvis du har en adsense konto og en høy trafikk nettsted. Men du får drift. Yahoo og Bing er i denne også. Du kan søke i alle tre fra din praktiske hub siden.

På dette punktet møtet ble brakt til en tett, men Cameron ønsket å påpeke at jo mer populært blir iJango, jo mer penger på bordet. Det han siktet til, er Alexa rangeringer. Nå er de på topp 8000 mest trafikkerte nettsteder i et svært kort tid. Som rangeringen bedre så gjør evnen til å lede høyere dollar fra potensielle annonsører. Så som annonsen dollar øker, så gjør provisjoner. På nært publikum var ganske mye i et mylder inkludert meg selv.

Jeg fortsatte deretter å komme med upline min og sluttet på flekken. får jeg det jeg ser det, vil jeg inn og så skal alle som tilbringer mye tid på internett. Det er, for å mynt en klisjé, en ekte no brainer.

No comments:

Post a Comment