Wednesday 16 November 2011

Rust Skirens That Don't Kill Your planter og gress

En virkelig stor smerte i baken tar en hel dag å fjerne rust fra det konkrete oppkjørselen eller fortauet bare å finne at i 24 timer kommer du til å finne at rustfjerner har ødelagt din planteliv og busker.

Vel, dette skjer fordi de fleste rust removers er veldig syrlig og har sterke kjemikalier som virkelig kan sette en bulk i gresset and bushels langs fortauet og konkrete oppkjørselen.

Så nedenfor er tre unike valg og mine personlige vurderinger som jeg fant å jobbe og ikke fungerer. Selv om det er mange forskjellige scenarier for rust. Hvis du er på et budsjett, så du kan bli stuck med en husholdning rust renere og tilbringe hele dagen scrub og tørke rustflekker.

Hvis du er presset på tid og har penger, de fleste er nå å finne ut at du får det du betaler for. Med høykonsentrert grønn rust removers der ute. Du kan ha en svært høy rate av suksess i rustfjerning uten engang skade din plante livet skyldes nye grønne rust fjerning produkter tilgjengelig.

Den første løsning som jeg har prøvd var å bruke eddik, mens dette var noe jeg hørte kunne fungere bra. Det gjorde ikke meg rettferdighet som jeg hadde rust igjen og det var om lag fire timer etter at jeg startet rustfjerning jobben.

Hvis du er på et budsjett, så for all del gå med å fjerne rust fra oppkjørselen din ved hjelp av eddik. Selv om denne metoden ødelegger fremdeles planteliv og er faktisk langt dyrere som jeg brukte ganske mye og fremdeles hadde ikke resultatet jeg ønsket.

Den andre typen av naturlig rustfjerner bruker eple cider eddik og bruke dette på sement. Igjen, advarsel dette vil skade planteliv. Jeg brukte denne metoden og fant at en stor del av plenen hadde blitt skadet ganske ille. Også var igjen arbeidsmarkedet involvert ganske bratt.

Endelig den tredje løsningen er kommersielt, hvis du ikke liker å bruke penger på noe som vil redusere arbeidsstyrken i to så ikke les dette neste avsnitt. Resultatene jeg hadde med en kommersiell rust remover var langt bedre enn noen av de såkalte naturlige rust rengjøringsmetoder. Det er sant at du får det du betaler for.

Den beste rust remover som jeg fant var å bruke en naturlig rensing produkt fra Green Bean linjen selv om det finnes andre produkter å rengjøre rustflekker. Produktet jeg valgte var Rusterizer og gjorde det, fordi det organiske løsningen. Dette produktet vil ikke skade gresset eller planters liv og fungerte veldig bra.

Hvis du er ute etter fjerning av rustflekker deretter se inn i noen av de tre metodene. Disse metodene er stor for hvert scenario. Mens jeg ikke anbefaler hjemmelaget rust rengjøringsmidler, kan du alltid gå den ruten hvis du er på et budsjett og har mye ledig tid på hendene.

Jeg vet ikke med deg, men jeg ønsket å bli kvitt rust så fort som mulig eller den gamle damen kan få på mitt tilfelle. Så en rask rustfjerner som var grønt og alle naturlige var mine valg.

No comments:

Post a Comment